...
 
نظام المقررات النطام الفصلي القدرات العامة الكمي قياس
لغتي الخالدة لغتي الجميلة القدرات العامة اللفظي اول ثانوي
اول متوسط ثاني متوسط الاختبار التحصيلي ثاني ثانوي
ثالث متوسط بحوث النشاط الطلابي ثالث ثانوي
 
مكتبة التحاضير خامس ابتدائي اول ابتدائي
اسئلة اختبارات سادس ابتدائي ثاني ابتدائي
    ثالث ابتدائي
    رابع ابتدائي

    



دليلك المُختصر لبدء العمل عبر الإنترنت

جديد منتدى عروض نسائية
المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطلوب شريك جاد للدخول في مشروع مربح ع الإنترنت دخله الشهري 8000 ريال والأرباح بالنصف محمودد ج همس القوافي 1 09-04-2015 01:39 AM
مطلوب شريك جاد للدخول في مشروع مربح ع الإنترنت دخله الشهري 8000 ريال والأرباح بالنصف محمودد ج عروض العقارات 0 03-11-2015 01:07 AM
مطلوب شريك جاد للدخول في مشروع مربح ع الإنترنت دخله الشهري 8000 ريال والأرباح بالنصف محمودد ج منتدى الوظائف والأعمال 0 03-11-2015 01:04 AM
مطلوب شريك جاد للدخول في مشروع مربح ع الإنترنت دخله الشهري 8000 ريال والأرباح بالنصف محمودد ج المبيعات والتسويق الإلكتروني 0 03-11-2015 12:59 AM
ديوان الشاعر فلاح عشوي العنزي الوايـــلي مدونات الأعضاء 23 05-20-2011 04:09 PM

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-14-2015, 03:21 PM   #1
_+_ عــضــو فـعــال _+_
النقاط: 14,376, المستوى: 28 النقاط: 14,376, المستوى: 28 النقاط: 14,376, المستوى: 28
النشاط: 0% النشاط: 0% النشاط: 0%
 
تاريخ التسجيل: Jun 2014
المشاركات: 1,565
0  
معدل تقييم المستوى: 0 kmalsamer will become famous soon enough
افتراضي دليلك المُختصر لبدء العمل عبر الإنترنت

دليلك المُختصر لبدء العمل الإنترنت

وأخيرًا تم الانتهاء من تسجيل الكتاب ...
كتاب إيه؟
الكتاب بتاع عمرو النواوي .. بتاع "دليلك المختصر لبدء العمل عبر الإنترنت "
إيه يا عم ؟ إنت مش متابع ولا إيه ؟
دلوقت ملكش حجة ..
التسجيل ده معمول عشان الناس اللي كانت بتقول :
مش بحب القراية
مش بعرف أقرا على جهاز الكمبيوتر ولا على الموبايل ..
لو كان الكتاب مطبوع كان هيبقى أفضل
مشغول ليل ونهار ومعنديش وقت أقرا

وعشان هو كتاب مهم لأي حد عايز يبدأ شغل على الإنترنت، وعشان هو كتاب قيم فعلاً - ودي مش رأيي أنا لوحدي ولكن رأي الآلاف اللي شافت الكتاب - قامت شركة DuInDu بالمبادرة دي مع شركة ATP Freelancer وقامت بإنشاء نسخة صوتية من الكتاب .
الكتاب مقسم على أجزاء للي حابب يسمعه على أجزاء، وهو في مشوار أو في الجيم.

وموجود برضه نسخة كاملة عشان اللي مسافر من القاهرة للإسكندرية وعايز يستمتع بوجبة معرفية خفيفة .

طب هو الكتاب ده بيتكلم عن إيه؟

( إنت تاني برضه .. شكلك مش متابع بجد بقى )
الكتاب ده - زي ما هو واضح من اسمه - يعتبر دليل لأي حد عايز يبدأ شغل على الإنترنت ومش عارف يبدأ إزاي .
أيًا كانت وظيفتك الحالية ..
أيًا كانت ميولك ..
أيًا كانت هواياتك ..
هتلاقي ليها مكان على الإنترنت
إزاي يا جدع ؟ (بصوت عادل إمام وهو محول عينيه ‏‎ :D )
ده اللي هتعرفه لما تسمع الكتاب ..

قراءة مُمتـ .... أأأ .. إحم .. عفوًا .. أقصد استماع مُمتع:D

وده لينك الكتاب http://goo.gl/gGYyrL

ملحوظة :- الكتاب منه :
نسخة للقراءة
و نسخة للإستماع
و نسخة للمشاهدة
و نسخة للأندرويد

شير ليستفيد غيرك ..



]gdg; hglEojwv gf]x hgulg ufv hgYkjvkj ljdl hglEojwv hgulg hgYkjvkj ]gdg; ufv

kmalsamer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
متيم, المُختصر, العمل, الإنترنت, دليلك, عبر

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


ترتيب الموقع عالميا
     

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML  PHP  INFO GZ Site_Map SITMAP SITMAP2 TAGS DIRECTORY


الساعة الآن بتوقيت السعودية03:21 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Powered By Hero.com.sa

Scroll To Top